زیباترین خودروهای جهان
بهترین خودروهای جهان
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:18 :: نويسنده : محسن

خودروی بدون سوخت

خودرویی توسط شرکت آمریکایی طراحی شده که قادر است با یک بار سوختگیری تا یک قرن حرکت کند و موجب صرفه جویی در بنزین می‌شود.این خودرو ۱۰۰ سال بدون سوختگیری و شارژ برق از طریق مواد معدنی توریوم که قادر به تولید مقدار قابل توجهی انرژی است حرکت می‌کند.این عنصر شیمیایی بخشی از متراکم‌ترین مواد معدنی است که درحد زیادی تولید انرژی می‌کند یعنی حدود ۲۰ میلیون برابر بیشتر از ذغال سنگ، در نتیجه با ۸ گرم توریوم این خودرو می‌تواند یک قرن کار کند.

سوخت جالب این اتومبیل زیبا 100 کار می کند +عکس

 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 21:0 :: نويسنده : محسن

زیبا خودروهای جهان

به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد. از این رو بر آن شدیم تا بررسی مختصری از زیباترین خودروهای جهان طی سال های اخیر داشته و 10 عدد از آنها را معرفی کنیم. البته این حقیقت که بیشتر این خودروها از خط تولید شرکت های اروپایی خارج شده اند جای تعجبی ندارد اما حضور یک سدان جمع و جور از آسیای شرقی و کشور کره جنوبی توجه بسیاری از کارشناسان را در زمینه پیشرفت این کشور در صنعت خوروسازی جهان به خود جلب کرده است.

آلفارومئو سی8 اِسپایدر

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان صنعت خودروسازی جهان سی8 اسپایدار نه تنها یکی از جذاب ترین مدل های آلفارومئو بلکه یکی از زیباترین و جذاب ترین خودروهای جهان است. از این مدل تنها 500 دستگاه ساخته شده و همگی آنها مجهز به موتور 4.7 لیتری وی8 با قدرت 450 اسب بخار هستند. حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 180 مایل بر ساعت است. شایان ذکر است همه 500 دستگاه سی8 اسپایدر تا قبل از به مرحله تولید رسیدن این خودرو پیش فروش شده بودند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 14:12 :: نويسنده : محسن

بنزsuvدر مقابل بی ام وx6

وقتی خود مرسدس بنز اذعان می‌کند که طراحی و ساخت شاسی بلند کوپه کانسپت این شرکت که اخیراً در نمایشگاه پکن، رونمایی شده، برای مقابله با ب ام و X6 است، چاره‌ای نیست مگر اینکه این دو خودرو را در مقایسه‌ای لااقل تصویری به یکدیگر، رخ‌به‌رخ نماییم.

 

 

 مرسدس بنز SUV کوپه کانسپت



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: