زیباترین خودروهای جهان
بهترین خودروهای جهان
دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : محسن

اولین ماشین پرنده جهان

رونمایی اولین ماشین پرنده جهان + عکس

رونمایی اولین ماشین پرنده جهان ، Aeromobil «آئروموبیل» توسط مهندسی به نام «استفان کلن» در اسلوواکی طراحی شده است که البته، این اولین ماشین پرنده در جهان است.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : محسن

چند اتومبیل در ایران که بالاتر از یک میلیارد است

چند اتومبیل در ایران که بالاتر از یک میلیارد است

چند اتومبیل در ایران که بالاتر از یک میلیارد است  همه می دانیم که خودروهای لوکسی که این روزها در خیابان های کشور جولان می دهند، قیمت های میلیاردی دارند.اما نکته قابل توجه اینکه همه گمان می کنند برای خرید این خودروها باید سراغ نمایشگاه های لوکس بالای شهری بروند در حالی که با اندک گشت و گذار در سایت های مرتبط با خودرو می توان آگهی فروش اینگونه خودروهای میلیاردی را پیدا کرد.

 برای آشنایی بیشتر با این خودروهای میلیاردی با ما همراه باشید:... 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:, :: 17:37 :: نويسنده : محسن

 سریع‌ترین خودرو جهان

بررسی و جزئیات سریع‌ترین خودرو جهان + عکس

بررسی و جزئیات سریع‌ترین خودرو جهان ، شرکت Hennessey با هدف بدست پشت سرگذاشتن رکورد سرعت ۴۳۴ کیلومتر در ساعت سوپرخودرو Venom GT از مدل جدید خود با نام Venom F5 رونمایی کرد.

 نام Venom F5 از یک گردباد پرقدرت در خلیج فوجیتا اقتباس گرفته شده است و بدین ترتیب شاهد یک طراحی بدنه متفاوت و بروز رسانی‌های فن آوری و قدرت بیشتر نیز خواهیم بود.

 بنا بر گزارش‌ها گردباد و طوفان F5 دارای سرعتی بین ۴۲۰ تا ۵۱۱ کیلومتر در ساعت است و بدین ترتیب باید انتظار داشته باشیم مدل Venom F5 سرعتی در این مابین و در حدود ۴۶۶ کیلومتر در ساعت داشته باشد تا کمی‌از جانشین آینده بوگاتی ویرون نیز دارای سرعت بیشتری باشد.

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 21:31 :: نويسنده : محسن

 
 
خودروی زرهی Mercedes S-Class با وعده‌ی فراهم کردن بالاترین سطح محافظت در برابر گلوله

آیا افراد صاحب منصب و بانفوذ همچنان از حمله‌ی افراد مزاحم به خودرویشان نگرانند؟ شاید آن‌ها آرزوی خدمات ایمنی بیشتری را در لیموزینشان داشتند! اما مرسدس، به این نگرانی با ارائه‌ی S600 Guard پاسخ داده است.

S600 Guard، یک خودروی S-Class است که در لبه‌های خود با زره‌پوش مجهز شده و جهت محافظت سرنشینانش در برابر انواع خطرها، طراحی شده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 21:17 :: نويسنده : محسن

 مرسدس بنز در طرح مفهومی AMG Vision Gran Turismo

مهارت مجازی مرسدس بنز در طرح مفهومی  AMG Vision Gran Turismo

Gran Turismo، یکی از ماندگارترین بازی های پلس استیشن که نسخه ششم آن در شرف پانزدهمین سالگرد خود در ماه آینده عرضه خواهد شد، دارای خودروهای جدیدی شده است. مرسدس بنز یکی از تولیدکنندگانی است که به طور کامل برنامه های بازاریابی خود را برای این راه اندازی مشغول کرده و در حال کمک به این بازی با ایجاد مفهوم مجازی 585 اسب بخار خود با نام AMG Vision Gran Turismo می باشد.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 20:53 :: نويسنده : محسن

خودروی براق و جمع و جور 30هزار دلاری CLA مرسدس بنز، یک واقعیت است. CLA به طور شگفت آوری با در نظر گرفتن چنین قیمتی، خوش ظاهر می باشد. و در همین زمان نیز یک مدل مرسدس اصیل به همراه مقدار زیادی از تکنولوژی های امنیتی در مدل پایه ارائه شده است و با تجهیز به عملکرد از راه دور راحت، با قیمت 40000 دلار به جای 30000 دلار ارائه می شود. برای ساخت یک خودروی فناوری واقعی و برای دسترسی به آداپتور آیپاد، ناوبری و کنترل کروز تطبیقی، هشداردهنده خروج از خط و تشخیص نقاط کور، به سه بسته نیاز است که هر کدام بین 2300 تا 2500 دلار هزینه خواهند داشت. در این صورت با افزودن هزینه حمل و نقل به قیمت 38000 دلاری می رسیم. 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : محسن

رونمایی پرسرعت ترین خودروهای دنیا + عکس

رونمایی پرسرعت ترین خودروهای دنیا + عکس

رونمایی پرسرعت ترین خودروهای دنیا  ، ماشین برای همه جذابیت دارد. حدود 140 سال است که ماشین اختراع شده است اما همچنان جذاب و پر اهمیت است و حتی ذره ای از محبوبیت آن در میان انسان ها کاسته نشده است. درست برعکس، هر چه از تاریخ تولید نخستین خودرو دورتر می شویم، جذابیت آن برای مردم و به ویژه برای مردها بیشتر می شود.

 

خودرو ها وسیله ای برای تفریح، هیجان، خودنمایی و راحتی زندگی هستند. هر سال ماشین های جدید با امکانات متنوع وارد عرصه می شوند. صرف نظر از انواع خوردوهای بی سرنشین یا خودروهای برقی، در این مطلب قصد داریم شما را با پرسرعت ترین ماشین هایی که در سال 2013 معرفی شده بودند، آشنا کنیم.   



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 11:44 :: نويسنده : محسن

رونمایی ده خودروی برتر با بهترین صدای موتور + عکس

رونمایی ده خودروی برتر با بهترین صدای موتور + عکس

رونمایی ده خودروی برتر با بهترین صدای موتور  ، ساختن خودرویی اسپرت که صدایی جذاب نیز داشته باشد کار آسانی نیست. راندن چنین خودروهایی با آن صدای غرش مانند تجربه ی بسیار لذت بخشی است. حال ما لیستی از این خودروها را گردآوری کرده‌ایم.

 اکسید شدن مقادیر زیادی از سوخت‌های فسیلی می‌تواند صدای زیبایی شبیه سمفونی ارکستر را ایجاد کند! چه کسی به این می‌اندیشد که شنیدن صدای یک واکنش گرمازا می‌تواند لذت بخش باشد؟!

 اینجا ما 10 خودرویی را جمع کرده‌ایم که صدای موتور آن‌ها شما را به وجد می‌آورد. این‌ها، از آن دست خودروهایی نیستند که مسخره و عجیب و غریب باشند و قیمت گرانی نیز داشته باشند. خودروهای موجود در اینجا واقعاً “سرشان به تنشان می‌ارزد.”

 



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: